אירוע הגאלה השנתי בניו יורק בסימן רפואת המחר

האירוע התמקד במחקר הרפואי והמדעי שמתבצע בסורוקה ובטיפוח חדשנות לטובת הצלת חיים, תוך תמיכה במרכז חדשנות חדש בנגב. במהלך האירוע הוענקו אותות כבוד לד"ר פדרו ליכטינגר ולד"ר ג'יי סלמן שקיבלו הכרה עבור קריירות שמוקדשות לקידום בריאות עולמית והקלה על סבל אנושי.

עמותת ידידי המרכז הרפואי סורוקה בארה"ב חגגה את אירוע הגאלה השנתי בניו יורק בסימן רפואת המחר

מנכ"ל חברת פייזר, ד"ר אלברט בורלא היה אורח כבוד באירוע והדגיש את החשיבות של חדשנות ופריצת דרך רפואית על מנת לעזור לאנשים לחיות חיים ארוכים וטובים יותר

האירוע התמקד במחקר הרפואי והמדעי שמתבצע בסורוקה ובטיפוח חדשנות לטובת הצלת חיים, תוך תמיכה במרכז חדשנות חדש בנגב. במהלך האירוע הוענקו אותות כבוד לד"ר פדרו ליכטינגר ולד"ר ג'יי סלמן שקיבלו הכרה עבור קריירות שמוקדשות לקידום בריאות עולמית והקלה על סבל אנושי.

כ- 300 אורחים השתתפו לאחרונה באירוע הנוצץ של עמותת ידידי סורוקה בניו יורק, כאשר רבים אחרים השתתפו בצפייה מרחוק בשידור חי. קרולין פרידפרטיג, נשיאת עמותת הידידים בארה"ב, דיברה על הקשר בין המרכז הרפואי סורוקה לבין העמותה, ואמרה כי "העמותה ממלאת תפקיד חשוב בקשר שבין הקהילה שלנו בארה"ב לבין מרכז רפואי גדול זה. מדהים לראות את ההישגים שלנו במהלך השנים בתמיכה בבית החולים ובפרויקטים המרגשים החדשים שלו. מדובר במרכז רפואי שהוא אחד מהמוסדות המובילים בישראל אשר מקדם בריאות עולמית".

 

ד"ר ג'יי סלמן, מקבל פרס המנהיגות, מכהן כנשיא אמריטוס של עמותת ידידי סורוקה בארה"ב. במסירתה של הפרס, סוזי שטרן, פעילה קהילתית ופוליטית, דיברה על האופן בו סורוקה עונה על הצרכים הגדלים של תושבי הנגב, האזור המגוון ביותר במדינה. היא הוסיפה כי "ד"ר סלמן הוא רופא מבריק אשר משמש כחבר העמותה מזה למעלה מארבעים שנים. הלב, הנשמה והאינטלקט העצום שלו, ניכרים בכל דבר שהוא עושה, במיוחד עבור סורוקה. ד"ר סלמן הוא אדם מיוחד מאוד שעובד בכל יום על מנת ליצור עולם כפי שהוא אמור להיות, והוא האדם המושלם לקבלת הפרס הערב".

ד"ר ג'יי סלמן הביע את תודתו לסורוקה, ואמר : "הערב מוקדש לכמיליון תושבי הנגב ולעובדי סורוקה – המעניקים טיפול מציל חיים לכל מי שזקוק לכך, בעודם מתמקדים במחקר פורץ דרך בתחום תחלואת סרטן, מחלות לב, סביבה ואקלים ותחומים רבים נוספים. הצוותים בסורוקה תורמים באופן פעיל לבריאות עולמית. ביחד, אנו חוגגים את ההישגים של סורוקה ונערכים להישגים רבים אף יותר".

המנהיגות הגלובאלית של ד"ר פדרו ליכטינגר בענפי הביוטכנולוגיה והתרופות, מבוססת על האמונה כי חדשנות תמיד מצויה בליבו של קידום המדע הרפואי, כמייסד שותף, יו"ר ומנכ"ל Starton Therapeutics, חברה העוסקת בשיפור והארכת חייהם של חולי הסרטן. בעת קבלת הפרס ד"ר ליכטינגר אמר: "המרכז הרפואי סורוקה הוא מרכז ייחודי למחקר אשר ישנה את העתיד של מחקר קליני, רפואה ובריאות. לכבוד הוא לי לקבל את הפרס".

ד"ר אלברט בורלא, מנכ"ל חברת פייזר, אורח כבוד בערב הגאלה, הדגיש את החשיבות של חדשנות ופריצת דרך רפואית על מנת לעזור לאנשים לחיות חיים ארוכים וטובים יותר. בעודו מוביל את אחד ממעני התגובה הרפואית החשובים ביותר בהיסטוריה הנוכחית בהתמודדות עם הקורונה, יש לו השפעה עצומה על בריאות האדם על ידי קיום מטרתה של פייזר: פריצות דרך שמשנות את חייהם של חולים.

לדבריו של ד"ר אלברט בורלא: "כאחד מהמוסדות המובילים בישראל, בעל רוח חלוצית והתמקדות במחקר קליני, סורוקה הוא מקום אידיאלי לחדשנות ופריצות דרך רפואיות".

מנהלת עמותת ידידי סורוקה בניו יורק, רחל הייזלר שיינפלד, אמרה כי: " סורוקה הוא מגדלור של תקווה, ריפוי וחדשנות בכך שהוא מעניק את הבריאות של מחר כבר היום, ומעשיר את החיים של תושבי הנגב בעודו מקדם בריאות עולמית. הכספים המגויסים באירוע יעזרו בתמיכה במרכז חדשנות חדש ע"ש אנדרה דלורו שיוקם בקרוב בסורוקה. מרכז החדשנות יתמקד בקידום רפואה אישית ומחקר, מניעה וריפוי מחלות. הכספים יסייעו ברכישת ציוד עבור הרופאים החוקרים הטובים ביותר בישראל, במעבדות, הדרכה ותמיכה שנדרשים להם על מנת לבצע מחקר רפואי פורץ דרך וממוקד במטופלים, ואשר יביא לתועלת לכל האזור, המדינה והעולם".

ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי שנבצר ממנו להגיע לאירוע בשל הקורונה, שלח את ברכתו מרחוק: "ראשית אני רוצה להודות לכם על שותפות אמיתית וגדולה בכל הקשור לפיתוח ולקידום סורוקה ולהודות בשם למעלה ממיליון תושבי האזור שמקבלים שירות בבית החולים. במהלך העשור האחרון, פיתחנו את המרכז למחקרים קליניים למרכז מצוינות בולט עם היקף פרסומים של 600 מאמרים בכתבי עת רפואיים מהמובילים בעולם. בקרוב יחל תהליך הבנייה של בניין המחקר החדש ומרכז החדשנות שימוקם בקמפוס כדי להנגיש את המקום לחוקרים ולמצטרפים שיוכלו לעבוד יחדיו ולעבוד עם הנתונים הקליניים והביולוגיים מהביו בנק הייחודי שלנו ולמנף את המומחיות והידע שלנו כדי לגבש את הרעיונות החדשים והמבריקים ביותר. לקדם את מדע הרפואה. אנו זקוקים להמשך עזרתכם ולתמיכתכם בהשגת ההתפתחויות החשובות האלו".

יצירת קשר

דילוג לתוכן