בכל ביקור אני נפעם מהיכולות שלכם. בית חולים מדהים, מרכז מצוינות, עם עשייה מאד מרשימה.

בכל פעם שאני מגיע לסורוקה, אני נפעם מהיכולות שלכם. בית חולים מדהים, מרכז מצוינות, עם עשייה מאד מרשימה. אתם מכוונים רחוק ויש לכם חזון ברור. האלוף (במיל) יוחנן לוקר, יו"ר דירקטוריון כללית בביקור בסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, כללית
יוחנן לוקר

יו"ר דירקטוריון כללית, האלוף (מיל) יוחנן לוקר, ביקר אתמול בסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי ונחשף לפעילות ולעשייה הענפה של הצוותים בבית החולים.

 

ד"ר שלומי קודש מנהל סורוקה, סקר בפני לוקר את פעילות ונתוני המרכז הרפואי, את ההישגים ואת האתגרים.

האלוף (במיל) יוחנן לוקר נפגש עם ד"ר עאטף זיאדנה, מנהל היחידה לפוריות והפריה חוץ גופית ושמע ממנו על פרוצדורת הPGT-  (אבחון טרום השרשתי) על היכולות, על המשמעויות עבור האוכלוסיה ועל הכיוונים החדשניים שעולם המדע מתפתח אליהם בתחום, עם ד"ר אורי גרינבוים, מנהל השירות לטיפולים תאיים בסרטן, ממנו שמע על הפרוצדורה החדשנית לטיפול בסרטן – טיפול בתאי CAR-T  ועל הפיתוחים החדשניים שמתוכננים בסורוקה בתחום ועם ד"ר מיכל גורדון, מנהלת חדר המחקר המרחבי ברשות המחקר והחדשנות בסורוקה, שסיפרה על היכולות המתקדמות בתחום הדאטה למחקר, כולל פריצות דרך בתחום ה-NLP וסיפורי ההצלחה כמרכז רפואי שמוביל במחקר וחדשנות.

 

בהמשך נפגש עם הצוותים של סורוקה – במעבדת השינה, במכון לפתולוגיה, באספקה סטרילית ובמכון לאורולוגיה החדש שנמצא בשלבים אחרונים של הבינוי.

 

לסיכום ציין האלוף (במיל) יוחנן לוקר, יו"ר דירקטוריון כללית: "בכל פעם שאני מגיע לסורוקה, אני נפעם מהיכולות שלכם. אני מאד נהנה פה. בית חולים מדהים, מרכז מצוינות, עם עשייה מאד מרשימה. אתם מכוונים רחוק ויש לכם חזון ברור"

 

ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי: "אני מודה ליוחנן לוקר על ביקורו בסורוקה. אין טוב כמראה עיניים, ובמפגשים בלתי אמצעיים עם העובדים המסורים שלנו העוסקים לילות כימים, בטיפול מקצועי ומיטבי למען תושבי הנגב. לוקר נחשף להישגי המרכז הרפואי וגם לאתגרים הצפויים בשנים הקרובות, ושיתף בתכניות של כללית בתחומים השונים".

יוחנן לוקר

יצירת קשר

דילוג לתוכן