תכנית מנטורינג חדשה לרופאות הושקה בבית החולים סבן לילדים בסורוקה

תכנית מנטורינג חדשה לרופאות הושקה בבית החולים סבן לילדים בסורוקה, ביוזמתן ובהובלתן של ד"ר אורנה סטרץ-חכם - מומחית ברפואת ילדים וניאונטולוגיה ומרכזת טיפול במחלות נדירות, וד"ר נטע לבנטל - מומחית באנדוקרינולוגיה ילדים
תכנית מנטורינג חדשה לרופאות

תוכנית "מתמחות וצומחות" היא תוכנית מנטורינג לפיתוח אישי של רופאות, במטרה לקדם פיתוח אישי ומקצועי תוך חיזוק החוסן האישי והמיתוג המקצועי ולבנות קהילה תומכת ומצמיחה כבסיס לניהול קריירה איכותית ומשמעותית.

במפגש הראשון השתתפו 15 מתמחות ו-12 רופאות בכירות , שנחשפו להרצאות של רופאות מובילות, שבהן גם פרופ' רלי הרשקוביץ, מנהלת מחלקת נשים ויולדות א' בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה בסורוקה ודיקנית הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון.

ד"ר אפרת פארן וד"ר קרן רוכברגר, רופאות מתמחות ברפואת ילדים, שהשתתפו במפגש הראשון, מספרות: "מאוד שמחנו להשתתף בתכנית המנטורינג. זאת הזדמנות לצאת לרגע מהעשייה היומיומית כדי לקבל פרספקטיבה אחרת על העתיד שלנו ברפואה. המפגש הראשון היה מעורר השראה ונתן לנו גם נקודות למחשבה, וגם כלים מעשיים לצמיחה והתפתחות. בעיקר הרגשנו שיש לנו כתובת ומצפן".

 

"תכנית המנטורינג היא הגשמת חלום", אומרת ד"ר אורנה סטרץ-חכם, "בעיני זאת הדרך הטובה ביותר לקדם רופאות צעירות שמתמודדות גם עם קריירה תובענית וגם עם זוגיות והורות. אני שמחה על ההיענות היפה והתגובות הטובות.

בנוסף להרצאות וסדנאות התוכנית כוללת שישה מפגשים אישיים  של מתמחה ומנטורית שהיא רופאה בכירה מהמובילות בתחום רפואת הילדים בנגב".

אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו וליהנות מעדכונים שוטפים, סיפורים מרגשים, מחקר, חדשנות ועוד https://soroka.ussl.co.il/

 

יצירת קשר

דילוג לתוכן